Els alumnes de sisè de primària han elaborat les seves presentacions personals en les quals es donaven a conèixer.
Hem participat en una pràctica de laboratori per celebrar el dia de la ciència.
Els dofinets i dofinetes estem molt contents i il·lusionats amb l’arribada del Nadal!
A la tardor, els alumnes de cicle inicial fem una plantada de flors al pati i en tenim cura durant tot el curs.
A 4t hem realitzat un treball de recerca per grups sobre les vies verdes de Catalunya.
A l’escola fem servir els Chromebooks com a eina d’aprenentatge en múltiples formats.
A partir del conte “El petit blau i el petit groc” hem descobert el món de les barreges de colors.










