Escola Joan Roca Meridiana des de casa

El Grup Escolar Roca vol que aquest temps a casa no sigui temps desaprofitat. Per això, atesa la suspensió de l’activitat escolar, hem seleccionat per a tots els nens i nenes un conjunt de recursos didàctics. Portem l’escola a casa!

El Racó del Menut

Blog per compartir experiències i recursos educatius relacionats amb l’Escola Bressol i l’Educació Infantil i Primària.

Dàmaris Gelabert

Aquí trobareu tots els vídeos de la Dàmaris Gelabert, amb cançons per aprendre i gaudir en família: Bon dia!, Els dies de la setmana, Qui sóc jo?, Les vocals, Tu, Els mosquits, L’hora de fer música, Tot sona, L’abecedari, M’agrada el Nadal i moltes més!

Aprendiendo con Montessori

Recopilació d’activitats per a fer amb nens i nenes des de 0 a 3 anys basades en la pedagogia de les escoles Montessori.

Pequefelicidad

Idees per estimular les sensibilitats del nen d’entre 2 i 6 anys i convidar-lo a descobrir el seu entorn

Manualitats infantils

La creativitat es pot cuidar, es pot treballar, es pot fer créixer… Hi ha moltes maneres i entre tot el que podem fer es troben les manualitats plàstiques i les activitats que realitzem amb els infants.

El peix irisat. Companyia Tanaka Teatre

El Peix Irisat és l’animal més bonic de tot l’oceà, però es troba molt sol. Per què els altres peixos no volen jugar amb ell? Així comencen les aventures submarines protagonitzades per un peix d’escates brillants i un munt d’amics.

Loca Academia Familiar

Idees de jocs divertits en família sense sortir de casa

9 activitats per fer amb nens

Anirem publicant més recursos seleccionats mentre duri el confinament per portar l’escola a casa.

Contacta amb les Escoles Joan Roca