Tot preparat per la Castaween!

S’apropa la primera festa del curs!

Us esperem a tots el 27 d’octubre al pati de l’Escola per gaudir d’una tarda plena de sorpreses terrorífiques.

Iniciem un nou curs amb els Padrins Lectors

Busquem instructors de vol que tinguin ganes de dirigir vols imaginaris a través de contes, llegendes i històries.

Un dia ple d’amor

Moltes gràcies AFA per aquestes roses tan precioses que heu preparat i ens heu regalat.
Detalls com aquest fan encara més bonic aquest dia!

Solidaritat a l’Escola.

Un any més ens sumem a la Magic Line organitzada per Sant Joan de Déu i ens trobem tots per fer aquesta caminada solidària tots junts.

S’acosta el Carnaval!

Nosaltres ja ho tenim gairebé tot a punt. Recordeu que a la Festa podeu venir disfressats i pintats, amb amics i familiars disposats a jugar i passar-ho bé!

Calendari d’advent

Des de l’Escola volem agrair la gran tasca que feu com a AFA i per aconseguir fer somriure una mica més als nostres alumnes.

16 padrins lectors

Moltes gràcies a tots! Aquest any 16 padrins i padrines lectores faran realitat el projecte de Padrins Lectors.

T’hi apuntes?

Col·labora per crear il·lusions pels més petits amb la visita del Pare Noël i creant les manualitats per al calendari d’advent dels més grans!

T’agrada llegir?

Som l’AFA i busquem padrins lectors a qui els apassioni la lectura.

Nova junta de l’AFA

Moltes gràcies per seguir sumant amb nosaltres. Així ha estat la primera asamblea d’AFA del curs 2022-2023.

Retrobament per Halloween

Aquest any hem pogut tornar a obrir les portes i omplir el pati de famílies, mestres i alumnes.