Treballem la tardor amb els alumnes del CFGS d'Educació Infantil

La setmana passada, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil del Centre d'Estudis Roca van portar a les aules de P4 de l'Escola Joan Roca Guipúscoa diverses activitats per a treballar la tardor.

Publicat el dimarts, 13 novembre, 2018 - 11:44

Els estudiants del CFGS d'Educació infantil van preparar diverses activitats amb la temàtica de la tardor que als nens i nenes de P4 els van encantar.

Durant l'activitat, van fer un "memory" relacionat amb la tardor per aconseguir les peces de roba que li faltava a l'Aura, un esquirol molt simpàtic que els va demanar ajuda. Varen aconseguir castanyes per poder menjar, ja que tenia molta fam... i li van construir la seva caseta amb fulles dels arbres per no tenir fred!!

També varen caminar per camins de fulles, on a dins hi havia diverses sorpreses, experimentat amb ampolles amb materials diferents que observar i manipular, classificar elements de la tardor... i molt més!!!

Les classes de P4 semblaven un petit bosc amb tantes cosetes de la tardor. Al final, els infants no volien que s'acabés l'activitat perquè els va agradar moltíssim!