Sentir, experimentar i descobrir a Joc Viu

Alumnes del cicle inicial d'Educació Primària de l'Escola Joan Roca Guipúscoa han visitat aquest mes les instal·lacions de Joc Viu per a realitzar l'activitat Multisentim.

Publicat el dimarts, 27 novembre, 2018 - 10:24

Multisentim és una activitat multisensorial dirigida a nens i nenes de cicle inicial d’educació primària (1r i 2n), que adequa la seva dinàmica i objectius a les edats, necessitats i capacitats dels participants.

L’objectiu d’aquesta activitat és sentir, experimentar i descobrir;  tocar , olorar, veure i sentir els estímuls que ens ofereix l’aula multisensorial i experimentar diferents sensacions relacionades amb el moviment, l’equilibri, els lliscaments, el control corporal, el massatge i la relaxació.

Aquesta és, sens dubte, una activitat participativa, motivadora i molt divertida per a tots els alumnes, que van acabar la sessió amb ganes de tornar-hi!