Revisió bucodental al Centre d'Estudis Roca

Els alumnes de 4t de primària A i B de l'Escola Joan Roca Guipúscoa han anat aquesta setmana al Centre d'Estudis Roca, on els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Higiene Bucodental els han fet una revisió bucodental.

Publicat el dimecres, 12 desembre, 2018 - 11:07

A més de la revisió bucodental, els alumnes han après com s'han de rentar les dents, la importància de no menjar aliments amb molt de sucre i diverses activitats educatives relacionades amb la higiene bucodental.

Aprofitant els grans laboratoris del centre, els alumnes de 4t de primària de l'Escola Joan Roca Guipúscoa han fet una activitat molt interessant amb microscopis, oberservar l'epidermis d'una ceba.

Un matí diferent i molt interessant de col·laboració entre els centres del Grup Escolar Roca.