Esquiada Primària Meridiana

Curs d’esquí i snowboard a la Molina que organitza l’Escola Joan Roca, pels alumnes de Primària. La proposta de l’escola és, esquiar dos dies, el dijous 9 i divendres 10 de febrer a l’Estació de la Molina i dormir a l’Alberg La Bruna. I si vols, participa al dia d'esquí familiar!

Publicat el dimecres, 14 desembre, 2016 - 14:05

Aquest curs us volem oferir la possibilitat de que pugueu participar en aquesta activitat amb un dia d’esquí familiar . Com? Teniu la possibilitat de venir a buscar al vostre fill/a a les pistes el mateix divendres,  dormir  a l’alberg i esquiar al dia següent amb els vostres fills i filles. Al final us expliquem com reservar-ho!

El preu inclou:

• Forfait 2 dies
  • 3h de curs cada dia d’esquí, amb un professor diplomat  de l’escola d’esquí.
  • Lloguer de material(Casc,botes,esquís i pals).
  • Assegurança d’accidents.
  • Assegurança de responsabilitat civil.
  • Transport amb autocar i trasllats de l’alberg a les pistes.
  • Allotjament d’un dia, en pensió completa, des del dinar del primer dia al dinar de l’últim.

El material necessari per anar a esquiar, és el següent;

• Anorac impermeable, pantalons per esquiar.
  • Samarreta tèrmica, forro polar.
  • Guants per esquiar, gorro o buff.
  • Mitjons llargs, fins a sota genoll.
  • Ulleres de sol per esquiar, crema protectora.
  • Roba de carrer per després d’esquiar, per 2 dies.
  • Xampú, gel, les coses necessàries per la higiene personal i pijama.

No és necessari portar ni diners ni menjar ja que dins del mateix preu entren tots els àpats (esmorzar, dinar, berenar i sopar).

Dia Familiar

Dia familiar amb els pares i mares (Places limitades, tenim reservades 15 habitacions de 3p/4 p).

Com hem comentat abans, aquest curs teniu la possibilitat de poder gaudir una jornada familiar amb els vostres fills i filles, fent una activitat tant divertida com l’esquí. Com organitzarem aquesta jornada?

• Les famílies interessades vindran el divendres tarda a les pistes o a l’alberg per trobar-se amb els seus fills. Sopareu i dormireu al mateix alberg.
  • Al dia següent teniu l’esmorzar a l’alberg i després cada família amb el seu cotxe trasllat a l’estació de la Molina per iniciar la jornada d’esquí. Si tenim un número suficient d’alumnes i/o pares, interessats en fer un curset de 2h pel matí amb un monitor, es pot organitzar.
  • Dinar lliure i esquí lliure a la tarda.

Desitgem que aquesta proposta sigui del vostre interès i puguem comptar amb la vostra participació.