Arnau Lacasa i Leyre Suárez finalistes del Premi Sambori de narrativa en català

El premi Sambori és un premi de narrativa en català d’OMNIUM dirigit a alumnes de Primària, Secundària i Batxillerat de Catalunya. El seu objectiu és que els alumnes estiguin incentivats en escriure, fomentant la imaginació i creació dins d'uns valors pedagògics treballats a l'escola.

Publicat el divendres, 23 març, 2018 - 12:41

Al premi Sambori d'aquest any hi han participat 465 escoles, 130.000 alumnes de tot Catalunya i 41.300 només a Barcelona. De tots ells, només 42 alumnes han estat premiats, per això volem donar la nostra sincera enhorabona a l'Arnau Lacasa i Leyre Suárez, alumnes de l'Escola Joan Roca Meridiana.

El permi actual els permet participar en la Gran final de Catalunya que es celebrarà el pròxim 25 de maig a la Gran Festa del Tinter de les Lletres Escolars Catalanes. Molta Sort!