21 de Gener - Portes Obertes a l'Escola Joan Roca Guipúscoa

Volem convidar-vos el pròxim dissabte, 21 de gener de 2017 a la Jornada de Portes Obertes que realitzarem a l’Escola Joan Roca Guipúscoa a la rambla de Guipúscoa, 19 de Barcelona (telèfon 93 307 20 66). Realitzarem les sessions informatives a les 10h i a les 12h. Veniu a conèixer l'escola!

Publicat el dilluns, 9 gener, 2017 - 16:00

Rebreu informació de totes les etapes educatives que es fan al centre, així com explicacions més específiques del dia a dia a les aules des de P3 fins a 6è de primària i la seva continuïtat a l'ESO i el batxillerat. Un projecte innovador amb un equip de docents amb les millors estratègies globals de lideratge educatiu

Vine a conèixer les activitats, materials, instal·lacions i professionals que formaran als teus fills en els seus primers anys d’escolarització. La línia metodològica, les diferents rutines, les activitats d'estimulació primerenca, el multilingüisme, les intel·ligències múltiples, el projecte de valors, etc.

Totes les visites seran guiades per professors del centre, on podreu conèixer tots els espais del centre, aules, materials didàctics que l’escola posa a disposició dels alumnes, com les eines 2.0, la plataforma educativa, i els equipaments de les aules, canons retroprojectors, pissarres digitals, Internet de banda ampla etc.

Les famílies que vulguin una atenció personalitzada podran demanar una entrevista a la secretaria del nostre Centre.

Us informem que les conferències informatives es faran en dues sessions (a les 10h i a les 12h) per tal que pugueu assistir a la que s'adapti millor al vostre horari.

Us hi esperem!