18/03 - Portes Obertes a l'Escola Joan Roca Guipúscoa

Després de l’èxit de les convocatòries de Jornades de Portes Obertes celebrades al centre als mesos de gener i febrer, us convidem a la propera Jornada el dissabte 18 de març a l’Escola Joan Roca Guipúscoa a la rambla de Guipúscoa, 19 de Barcelona. +Info: 93 307 20 66

Publicat el dilluns, 13 març, 2017 - 13:17

Per tal que cap família es quedi sense plaça, realitzarem una nova Jornada de Portes Obertes el pròxim dissabte 18 de març a l’Escola Joan Roca Guipúscoa a la rambla de Guipúscoa, 19 de Barcelona. Les sessions informatives seran a les 10h i a les 12h. Per tal d'adaptar l'espai, preguem ens confirmeu assistència trucant al 93 307 20 66 o per e-mail a secretaria@escola-joanroca-guipuscoa.com

En aquestes Jornades, rebreu informació de totes les etapes educatives que es fan al centre, així com un detall específic del dia a dia a les aules, des de P3 fins a 6è de primària. A més, el grup d’escoles i el centre permeten la seva continuïtat formativa a l'ESO, el Batxillerat i els Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.

Totes les visites guiades les duen a terme els professors, us ensenyaran tots els espais del centre com les aules, els materials didàctics que l’escola posa a disposició dels alumnes, les eines 2.0, la plataforma educativa, i els equipaments de les aules, canons retroprojectors, pissarres digitals, Internet de banda ampla etc.

Coneixeràs la línia metodològica, les diferents rutines, les activitats d'estimulació primerenca, el multilingüisme, les intel·ligències múltiples, les matemàtiques 3D, l'experimentació amb impressores 3D, la realitat virtual i molt més, que utilitzem al centre en els primers anys d’escolarització dels mes petits.

Les famílies que vulguin una atenció personalitzada podran demanar una entrevista a la secretaria del nostre Centre.

L’Escola Joan Roca Guipúscoa compta amb un projecte innovador amb un equip de docents amb les millors estratègies globals de lideratge educatiu, vine a descobrir-ho!

Preguem que ens confirmeu assistència a la sessió informativa de les 10h o les 12h trucant al 93 307 20 66 o per e-mail a secretaria@escola-joanroca-guipuscoa.com per tal d'adaptar l'espai.