04/02 - Portes Obertes a l'Escola Joan Roca Guipúscoa

Després de l’èxit de convocatòria de la Jornada de Portes Obertes celebrada al centre el passat 21 de gener, us convidem a la propera Jornada el dissabte 4 de febrer a l’Escola Joan Roca Guipúscoa a la rambla de Guipúscoa, 19 de Barcelona. +Info: 93 307 20 66

Publicat el dimecres, 25 gener, 2017 - 10:15

Per tal que cap família es quedi sense plaça, realitzarem una nova Jornada de Portes Obertes el pròxim dissabte 4 de febrer a l’Escola Joan Roca Guipúscoa a la rambla de Guipúscoa, 19 de Barcelona. Les sessions informatives seran a les 10h i a les 12h. Per tal d'adaptar l'espai, preguem ens confirmeu assistència trucant al 93 307 20 66 o per e-mail a secretaria@escola-joanroca-guipuscoa.com

En aquestes Jornades, rebreu informació de totes les etapes educatives que es fan al centre, així com un detall específic del dia a dia a les aules, des de P3 fins a 6è de primària. A més, el grup d’escoles i el centre permeten la seva continuïtat formativa a l'ESO i el Batxillerat.

Totes les visites guiades les duen a terme els professors, us ensenyaran tots els espais del centre com les aules, els materials didàctics que l’escola posa a disposició dels alumnes, les eines 2.0, la plataforma educativa, i els equipaments de les aules, canons retroprojectors, pissarres digitals, Internet de banda ampla etc.

Coneixeràs la línia metodològica, les diferents rutines, les activitats d'estimulació primerenca, el multilingüisme, les intel·ligències múltiples, el projecte de valors, etc. que utilitzem al centre en els primers anys d’escolarització dels mes petits.

Les famílies que vulguin una atenció personalitzada podran demanar una entrevista a la secretaria del nostre Centre.

L’Escola Joan Roca Guipúscoa compta amb un projecte innovador amb un equip de docents amb les millors estratègies globals de lideratge educatiu, vine a descobrir-ho!