ÚLTIMES PLACES de P3 a l'Escola Joan Roca Guipúscoa

Els teus fills/es encara no tenen plaça per a començar P3 el curs 2018-19? Busques una escola innovadora al barri de Sant Martí? Aprofita les últimes places disponibles a l'Escola Joan Roca Guipúscoa. Trucan's al 933 072 066

Publicat el dimecres, 16 maig, 2018 - 11:31

Aprenentatge d'Idiomes des del primer curs d‘infantil, noves tecnologies aplicades a les diferents assignatures, gran oferta d'extraescolars des de P3 i noves metodologies d'aprenentatge que ajudaran als teus fills a aconseguir l'èxit.

Demana una entrevista personalitzada trucant al al 933 072 066 i t'ho explicarem tot.

Documentació

En el moment de formalitzar la preinscripció és necessari aportar la següent documentació (cal recordar-los que el full de Sol·licitud de preinscripció només es pot entregar en un sol Centre):

- Full de sol·licitud de preinscripció.

- Original i una fotocòpia dels documents següents:

1. Llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació). Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
  2. DNI del sol·licitant; si aquesta persona és estrangera, targeta de residència amb el NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  3. DNI de l’alumne/a si té mes de 14 anys (o si té DNI encara que sigui menor de 14 anys).
  4. Targeta sanitària individual (TSI ), si se’n té.

De forma extraordinària, les dades d'identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d'identitat, el llibre de família del país d'origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.