Guipuscoa

Av. Guipúscoa, 19 · mail: secretaria@escola-joanroca-guipuscoa.com · Telf. 933072066

Secretaria

En aquest espai de l’escola, situat a l’Av. Guipúscoa, 19 s’atén a les famílies en tots els aspectes: informació, venda d’equipació, de llibres, i qualsevol altra necessitat.

Per sol.licitar informació.....mail: secretaria@escola-joanroca-guipuscoa.com

Barcelona. Telf. 933072066

On som:

Per poder arribar-hi, podeu agafar:

+ Metro:
L2 Bac de Roda
L1 Clot

+ Autobús:
71 (Turó de la Peira-Pg.Marítim)
33 (Pg.Manel Girona-Verneda)
H-10 (Badal-Olímpic de Badalona)
B24 (Clot /Aragó-Bonavista)

Horaris d’entrada i sortida

de P3 a 6è : 9 a 13h i de 15 a 17h.

Permanències

L’Escola ofereix un servei de permanència de 7h a 9h i de 17h a 19:30h per a totes aquelles famílies que ho necessitin.

Activitats extraescolars

Com cada any posem en marxa les activitats extraescolars de l'Escola.Aquestes activitats complementen l'educació dels nostres alumnes, ja que contribueixen a potenciar diferents habilitats, fomentar els hàbits i valors, i millorar el treball individual i en petit grup.

Per aquest curs 2014-2015 les activitats extraescolars proposades són: voleibol, futbol,tennis, judo, iniciació esportiva, natació, urban dance, , kúmon, anglès primària, anglès infantil,fotografía, coral, robótica,piano, violí i guitarra. En cada apartat podeu veure de què tracta l'activitat, quins són els seus objectius i a quin grup d'edat va destinada.

Aquest curs, l’oferta formativa ha augmentat respecte a anys anteriors, això és degut a la bona acollida que han tingut aquestes activitats i a l'aportació de tot el col·lectiu escolar en seguir potenciant les activitats extracurriculars de l'escola.

Us animem que participeu!

Voleibol**:

És l'esport amb més tradició a la nostra Escola.Els objectius propis del treball físic i esportiu es veuen reforçats per altres que nosaltres creiem tant o més importants que aquests, com són els de valors i actituds individuals i col·lectives.

Les classes agrupen nens/es de 3er a 6è de Primària. El grup participa en la competició organitzada pel Consell de l'Esport Escolar de Cursos: De 3r a 6è de primària

Futbol:

Cursos: Infantil i Primària

Judo:

L’objectiu principal de l’activitat és el desenvolupament de l’alumne en la transmissió de valors educatius: El codi moral del judo. Aquest codi desenvolupa valors com la cortesia, el coratge, la sinceritat, l’autocontrol, l’honor, la humilitat, l’amistat i el respecte.

Cursos. Ed Infantil i Primària

Escacs:

És un joc i un esport que té com a objectiu principal passar el temps mitjançant l’entreteniment i la diversió. A més a més, aquest joc desenvolupa capacitats bàsiques com l’atenció, estimula la memòria, treballa la presa de decisions, la codificació, l’abstracció, afavoreix la concentració i reforça actituds de silenci, tranquil·litat, de respecte als companys i materials.

Cursos: P5 i primària

Robòtica:

Activitat setmanal en la qual els nens, utilitzant un recurs tecnològic basat amb material “LEGO robòtic” poden desenvolupar capacitats creatives, habilitats socials i competències com: autonomia, iniciativa, responsabilitat, creativitat, treball en equip, autoestima i interès per la investigació. Més endavant es pot arribar a participar en la “LegoLeague”

Iniciació esportiva 1:

-Activitat que pretén oferir als alumnes una sèrie de jocs i activitats relacionades amb els esports (futbol, bàsquet ,voleibol ,handbol,...)amb els següents objectius:

-Les activitats plantejades afavoriran l'autonomia de l'alumne, en tant han de suposar un mitjà per a la seva formació integral.

-Cercar la millora de les capacitats perceptiu-motrius que serveixin de base per a un posterior aprenentatge esportiu, tècnic i tàctic.

-Evitar l'especialització- Potenciar cooperació i la participació

Cursos: Ed. Infantil

Iniciació esportiva 2:

-Activitat que pretén oferir als alumnes una sèrie de jocs i activitats relacionades amb els esports molt orientada al minivolei amb els següents objectius:

- Cercar la millora de les capacitats perceptiu-motrius que serveixin de base per a un posterior aprenentatge esportiu,tècnic i tàctic.

- Potenciar cooperació i la participació

Cursos: 1r i 2n de Primària

Natació:

El nostre programa té com a finalitat la millora de la tècnica dels estils de natació amb un plantejament esportiu sense abandonar l'interès dels alumnes pels jocs aquàtics. Es fomenten els hàbits d'exercici físic per millorar el ritme respiratori, la propulsió, buscar una bona posició hidrodinàmica, perfeccionar la tècnica i altres destreses dinàmiques.

Cursos: Infantil i primària

Joan Roca Guipuscoa gimnasio