Ensenyament Innovador

Truca'ns al 933 072 066 per a concertar una visita al nostre centre de Rambla Guipúscoa. Encara estàs a temps d'aconseguir una plaça i descobrir una escola amb un ensenyament innovador i de qualitat !

El nostre compromís ve determinat per el nostre lema Educare Instruendo, donar una formació humanística i acadèmica complerta, per tal que els alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats, l’interès per la ciència i el gust pel coneixement.

La nostra missió és oferir l'experiència educativa de la més alta qualitat. Buscant la manera més estratègica de fer que els aprenentatges arribin a cada alumne. En un clima de confiança, seguretat i reforç positiu. Per a que aconsegueixin l’èxit educatiu i que puguin fer realitat els seus somnis.

Per fer-ho, comptem amb un equip de mestres educadors, amb una excel·lent formació, que ensenyen amb rigor, creativitat, sorpresa, alegria i passió. Des del lideratge i el coaching educatiu i un projecte de valors que és el fonament del nostre ideari.

Amb una metodologia pròpia, que treballa amb propostes innovadores i provades d’aprenentatge, que s’adapten en cada moment a l’evolució d’un món global, en benefici d’un ensenyament eficaç i motivador dels alumnes. Inspirant-nos en les escoles de primer nivell i persones referents en educació a nivell internacional.

Proporcionant als alumnes les oportunitats que necessiten per desenvolupar les seves habilitats i descobrir els seus talents. Donant-los les eines per a construir el seu propi futur.

Oferim un alt nivell d’aprenentatge tecnològic. Disposem de pissarres digitals, tablets i ordinadors portàtils, i altres mitjans TIC. Que ofereixen una font inesgotable d’informació multimèdia i interactiva. Permetent així fer les classes més actives, participatives, i connectar els nostres alumnes, nadius digitals, amb la realitat en la que han de viure, expandint la seva ment i fomentant l’aprenentatge col·laboratiu.

El Departament d’Orientació, coordina el Projecte d’Acció Tutorial, que fa coherents totes les accions dels tutors i professors, que realitzen un ensenyament personalitzat, respectant els diferents ritmes de maduració i estils d’aprenentatge aprenentatge, i afavorint la comunicació entre l’escola i la família. També organitza conferències per a pares, amb l’assistència de ponents de prestigi, com Eduard Estivill, Elsa Punset, etc.