L'Educació Primària a l'Escola Joan Roca MeridianaL'Educació Primària a l'Escola Joan Roca Meridiana

Av. Meridiana 243, 08027 | Tel. : 933 403 408

projecte robòtica 4t

Programació

Mitjançant la tablet i la connexió bluetooth donem les ordres pertinents al nostre robot.

bustia2n

Bústia de la sinceritat

Gràcies a la bústia de la sinceritat,els alumnes i mestra de 2n,ens podem explicar totes aquelles cosetes,que potser oralment,no explicaries mai. Rns donem confiança,recolzament i aprenem a coneixer-nos.  Si volem que els nostres alumnes siguin sincers…els hem de donar exemple de franquesa,sinceritat i que sentin’..que ena tenen a prop.

1r bloc

Busquem elements amb so!

A partir d’una imatge identifiquem i encerclem quins elements produeixen so. Després busquem similituds i diferències amb la nostra aula i efectuem el so.

Image-1(1)

SECONDARY COLOURS

This week Year 1 have been working on secondary colours. We have had so much fun!!

2bloc

Tensió superficial

Els nens aprenen la ciencia a través de l’observació de fenòmens que succeeixen en el seu entorn i també amb l’experimentació. És per això que hem realitzat aquest SUPER experiment, pre tl de poder explicar-los la  TENSIÓ SUPERFICIAL. Ha estat un experiment mooolt enriquidor per entendre que depenent de les barreges que facis amb […]

PhotoGrid_1510134153759 (Copy)

Happy writing moment

Our Year 3 students love game-based activities. They learn by playing useful games in the classroom.

3r e.f.

Gent saludable

Expliquem la importància de la pràctica esportiva i l’alimentació saludable per mantenir uns hàbits de salut i de vida adients a lo llarg de la vida.

Image-1

Haloween 2017

Year 1 have been preparing these scary spider treat bags this year!!

Bloc 3r imatge reduïda

Com acabes?

Per parelles i amb els xilòfons treballem els finals suspensius i conclusius de les frases musicals.

MASS LAB

This week year 5 students have been measuring different objects in order to compare their mass.

2n primària - música

Treballem les notes Do, Mi i Sol.

A l’aula de música hem reconegut auditivament les notes Do, Mi i Sol amb el xilòfon. Sabeu com ho hem fet? Amb trens! Ho hem passat d’allò més bé!

Pàgines:123456789