L'Educació Primària a l'Escola Joan Roca MeridianaL'Educació Primària a l'Escola Joan Roca Meridiana

Av. Meridiana 243, 08027 | Tel. : 933 403 408

PhotoGrid_1553251340573

Aquest curs, de nou, els nostres alumnes de cicle superior han dut a terme les Proves Cangur de matemàtiques.

1r ram

Experiment de colors…

Experimentar és com fer màgia…amb aigua i colorants convertim flors blanques en flors de colors!

emprenedoria

A 6è donem forma al coneixement i apliquem les nostres habilitats en la creació de treballs multidisciplinars. A medi social hem creat la nostra empresa a través del treball en grup.

sprint

Concurs matemàtic

Aprenem resolent reptes amb el concurs matemàtic ” Problemes a l’esprint”

1r sentitd

ELS CINC SENTITS

Hem experimentat amb els cinc sentits i per acabar hem fet un fantàstic Flipbook!

foto blog 2

In Lab Science classes we teach scientific knowledge and at the same time we practice the English language. Moltes gràcies!

3-12-18 reduït

Padrins Lectors

Ja hem començat aquest nou projecte. La primera lectura i, el posterior debat, han estat dedicats a reflexionar sobre el paper que tenim cada un de nosaltres en el món en què vivim. Ha estat una estona molt enriquidora i interessant. Moltes gràcies!

bloc santa Cecília

Santa Cecília

Per celebrar el dia de la música, cada curs va confeccionar i decorar un arbre musical amb partitures.

MOLDIV

Treballem formes d’equilibri

Mitjançant els objectes i amb el propi cos treballem l’equilibri dins de les activitats pròpies del control i consciència corporal.

5è bloc

The five senses

This month year 5 has prepared in small groups PowerPoint presentations about our five senses

4t bloc

Els Angles

Treballem els angles de diferents maneres.

Pàgines:1234567...12