L'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca MeridianaL'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca Meridiana

Av. Meridiana 243, 08027 | Tel. : 933 403 408

IMG-20190315-WA0005

Forces invisibles!

S’atrauen o es repel·leixen? Experimentem amb els camps magnètics i juguem amb la ciència.

Foto bloc 2 (1)

Espais de matemàtiques

On els infants duen a terme activitats autònomament com sumar amb daus, moldejar cossos geomètrics amb plastilina, imitar formes planes o afegir i treure ossets.

blog p4

Games and books

Games and storybooks are a really motivating way to learn and practice English.

imatge bloc

Propostes plàstiques per treballar la psicomotricitat fina d’una manera molt divertida. La silueta de la mà es converteix en un tronc i els dits configuren les fulles  del que finalment serà un arbre.

Desactiva els comentaris
Paraules llarges i curtes.

Paraules curtes i llargues

Treballem la lectura global de les paraules i les classifiquem en curtes i llargues. Qué divertit és aprendre!

F429C561-8101-4912-96CD-C1BACE830CEB

Celebrem el dia de les llengües maternes

A partir de contes tradicionals en diferents llengües, celebrem aquest dia tan especial. A partir de “El test buit”, els lleons hem realitzat una activitat de papiroflèxia per treballar valors com la paciència, la constància i l’esforç.

curt i llarg

Llarg i curt

Treballem la durada de diferents maneres (trossos de llanes, imitant els sons dels animals…), també identifiquem la grafia i explorem, toquem i classifiquem els instruments en funció de si el so és llarg o curt.

foto blog P4

My home

With the poster and the poster pop-outs we learn the rooms in the house, we name the members of the family and describe in which room they are in and we also review the prepositions of place.

Una visita inesperada

Aprenem de forma significativa i vivencial, de manera que els alumnes són els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge: mesurem, contrastem i verifiquem hipòtesis i arribem a una conclusió.

psico p3

Psicomotricitat.

Propostes motrius per millorar aspectes com el control i la consciència corporal, l’equilibri, la manipulació d’objectes i la coordinació general del cos.

61000403-4789-41C2-9B21-1180D0BEAB88

Nou projecte: Els Robots!

És molt important que en el treball en equip cadascú sàpiga quin paper juga. Tenim Caps d’equip, experts en lletres, experts en nombres, portaveus i encarregats de material. En un bon engranatge, cada peça compta!

foto blog 3

MEET MY FAMILY

Drawing and colouring a picture of their family as an opportunity to explain to the children that families are different.

psico p4

Ambients de joc

Mitjançant diferents materials treballem la descoberta de l’entorn de l’Infant i la coordinació general de cos.

p3(1)

Amb l’ajuda dels tres porquets

D’una forma vivencial i significativa, ens introduim en el camp de la lecto-escriptura i experimentem amb els diferents materials del conte per descobrir el pes, com són, d’on provenen, per a què s’utilitzen, …

bloc santa Cecília

Santa Cecília

Per celebrar el dia de la música, cada curs va confeccionar i decorar un arbre musical amb partitures.

reduida

Fem de petits científics

A partir del conte de la princesa goteta i les seves paraules màgiques “tensió superficial” hem dut a terme els experiments. Hem après d’una forma significativa i vivencial els conceptes cièntifics.

813BF091-5D61-4FBA-B817-9C0DC8DE6068

Més enllà de nombres i operacions!

Les matemàtiques són molt més! Tot jugant interioritzem nocions d’espai, volum, lògica, equilibri, classificació… i ens ho passem genial!

blog 1

Story time!

Telling stories is a great gift for kids, improves their oral comprehension and helps them to learn new words.

Pàgines:1234567891011