L'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca MeridianaL'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca Meridiana

Av. Meridiana 243, 08027 | Tel. : 933 403 408

Bloc - p3

Més enllà del fons del mar.

Imaginem, escoltem i experimentem amb instruments quins sons s’amaguen al fons del mar.

inCollage_20171127_170231625_resized_20171127_050305652

Seriacions lògiques

Amb els cubs entrellaçats el treball de les seriacions lògiques és més fàcil i divertit!

Processed with MOLDIV

Aquesta setmana els alumnes de P4 van gaudir d’un conte de la tardor, utilitzant tots els elements treballats a l’aula que ells mateixos havien dut a l’aula. Va ser una activitat molt significativa per ells.

Collage 2017-11-01 20_03_23_resized_20171102_033051860

Taula de llum.

Experimentem amb la llum i descobrim la tardor d’una manera diferent.

2C687347-EAC1-4F56-9E17-8EF08780700A

TRENCACLOSQUES!

Amb paciència i concentració aconseguim millorar cada dia i augmentar el nombre de peces. Treballem la orientació, la organització, la observació i moltes habilitats matemàtiques més!

equilibris p4(1)

Habilitats motrius bàsiques

Treballem el control corporal a partir dels equilibris i salts amb material divers.

Experimentals de Tardor

Aquesta setmana les Girafes hem pogut experimentar amb fruits de la tardor, observar-los, tocar-los, olorar-los i explorar-los a través de la lupa.

blog infantil

HALLOWEEN CRAFTS

The children enjoyed making these Halloween crafts and now they can decorate their rooms with them.

ARBRES DE TARDOR

Ha arribat la tardor i els nostres alumnes han creat els seus propis arbres a la taula de llum!

STORYTELLING

Besides listening and understanding a little tale, kids also keep on working on the vocabulary they’ve learnt with this little story.

MOLDIV(1)

Fem geometria

Manipulem, experimentem i fem les primeres creacions geomètriques!

investigation

Investigation Area

Els lleons investiguem sols i per equips per descobrir els secrets de la natura i la ciència. Aquesta setmana: el fons del mar!

Dibuixem claus de sol

Des de ben petits aprenem a dibuixar la clau que ens obra la porta a la casa de les notes musicals, la clau de sol! Amb aquesta aplicació podeu practicar-la: http://www.aprendomusica.com/swf/99_dibujoClaveSol_cat.htm

Pàgines:12345678