L'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca MeridianaL'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca Meridiana

Av. Meridiana 243, 08027 | Tel. : 933 403 408

Esquitx!

Els alumnes han treballat amb la tècnica de l’esquitxada, han gaudit molt realitzant aquesta activitat, per nosaltres és important oferir aquests espais i moments als infants on ells són els protagonistes de les seves elaboracions artístiques.

blog P3

Recognising some pet animals, describing and learning about how to look after them through different activities.

La llum de les emocions

Els nostres alumnes han descobert aquesta setmana la capsa màgica de les emocions, es tracta d’observar les diverses llums de colors e intentar verbalitzar allò que sentim en aquells moments.

blocp5

Posem en pràctica la tècnica del PIZZICATO.

Amb gomes elàstiques i capses de diferents mides hem conegut i experimentat la tècnica del pizzicato que fan servir els músics que toquen instruments de corda.

Creacions plastilina

Imagina i crea

Treballem les matemàtiques i la motricitat deixant volar la imaginació i inventant criatures fantàstiques!

IMG_6877

From different stories and activities the children are learning the importance of recycling plastic, glass, paper and metal. Our planet is a wonderful place to live so we have to take care of it.

Processed with MOLDIV

Una experiència molt enriquidora!

Aquesta setmana els alumnes d’Infantil hem anat de convivències. Han estat dies de jugar, compartir, descobrir i gaudir de la natura tots junts.

psico p5

Activitat física i moviment

Gaudim de l’activitat física i el moviment en un ambient lúdic i d’interacció social. Afavorim les relacions i el fet de compartir espais i objectes amb els companys.

IMATGES

Juguem amb les matemàtiques i les reglets…ens entusiasma!

IMG_4225

Bona Pasqua!

Els Lleons som molt llaminers i entre tots hem preparat una mona per compartir… mmm… boníssima!

Bloc

La màquina d’escriure

Amb l’audició de “La màquina d’escriure de Leroy Anderson” hem conegut un compositor i una paraula nova, l’hem acompanyat amb campanes musicals i  experimentat amb les esquenes dels nostres companys, també hem visualitzat un musicograma i moltes coses més!

blog infantil

HAPPY EASTER!

Colourful crafts to celebrate a Happy Easter holiday!

Per mar, terra i aire!

Aquest trimestre hem treballat els transports, per aquest motiu hem fet una gran cloenda exposant els transports que els alumnes han fet amb l’ajuda dels pares.  Moltes gràcies, han quedat genial!

Collage 2018-03-05 16_43_43_resized_20180305_044430324

Creixen i creixem!

Hem plantat mongetes, les hem cuidat, hem tingut moltíssima paciència…i el resultat ha estat fantàstic!

49B86C5E-52CF-42C3-B8EE-449663B125AF

Forces invisibles!

Experimentem amb la força de l’atracció i descobrim que els imans atrauen però també es repel·leixen.

IMG_5178

Flashcards and Flashcard Cube

The inflatable Flashcard Cube provides an instant way to use the flashcards for games. To review vocabulary using the cube is a fun way to learn.

p5 - bloc

Practiquem la clau de Sol individualment i en grup amb diferents materials.

Pàgines:123456789