L'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca GuipúscoaL'Educació Infantil a l'Escola Joan Roca Guipúscoa

Rambla de Guipúscoa, 19, 08018 | Tel: 933 072 066

Pla Lector a P3

A P3 comencem amb un pla lector per aprendre poc a poc a llegir.

robotica_1

Els Bee-bots

A Educació Infantil tenim els bee-bots, unes petites abelletes que ens ensenyen a programar.

informatica

Tablets

Utilitzem les tablets com a recurs de l’aprenentatge.

Foto 10-3-18 16 44 39

Matemàtiques manipulatives

A Educació Infantil donem molta importància a les matemàtiques manipulatives. La manipulació per aprendre tot tocant i construint.

Foto 11-3-18 12 08 16 (2)

Atelier

A l’assignatura d’Atelier Apenem les principals corrents artístiques i els artistes més rellevants.

b1b1bba2-9ad9-48f6-b84b-4d899253de69.jpg

Realitat Augmentada

A Educació Infantil tenim l’assignatura de TechnoTic per treballar diferents conceptes tecnològics. Aprenen la realitat augmentada amb el dinosaure Quiver.

img_9121-2.jpg

Taules de llum

P3 treballant les emocions amb les taules de llum.

robotica_2

Robòtica

A educació Infantil incorporem la robòtica amb robots senzills per potenciar tasques que millorin la seva percepció del món, la seva precisió i les seves habilitats motrius i mentals.

slider-logo

English

At Joan Roca’s school we start doing English in P3, we use the Clip Clap methodology, stimulating student motivation through games, songs and stories.

rutines

Rutines a P3

Cada matí ens preparem amb energia per començar el dia. Les rutines són fonamentals a l’educació infantil perquè donen seguretat i ordre en els pensaments dels infants. Afavoreix l’autonomia, creant un ambient positiu, càlid i de motivació.